...اینجا چراغی روشنه...

روزهایم در متن به تصویر کشیده خواهند شد...

روزهایم در متن به تصویر کشیده خواهند شد...

...اینجا چراغی روشنه...

فقط عکاس باشی ها در تاریک خانه نمی روند، هر آدمی گاهی اوقات می رود توی خلوت خودش، چراغ ها را خاموش می کند و فکر می کند. روزهایم را اینجا خواهم نوشت تا من بعد، هر وقت چراغ های مغزم خاموش شد، اینجا باشد تا یادم نرود خیلی چیزها...
تا باد چنین بادا

مهربانی کنیم هرچند یه ذره!

آقامون شیخ اجل، حضرت سعدی می فرماید که "با من هزار نوبت اگر دشمنی کنی ای دوست / همچنان دل ِ من مهربان توست." و از اونجایی که همه چیز گویاست و همه ی دوستان آدم های فهیمی هستند و بنده هم جرات روی حرف شیخ اجل حرف زدن رو ندارم واقعا، این پست در همین جا به پایان می رسد! :)

+(نکته ی کنکوری) یاد بگیریم بدون چشم داشت مهربانی کنیم.

++
تو از من می گذری
من از نفس هایم
این میان
چیزی شبیه زندگی
گم می شود...
    - خانم نیلوفر ثانی!
  • علی رضائیان

نظرات  (۱)

دم شیخ اجل گرم
پاسخ:
شیخ اجل، حضرت سعدی حرف نداره کلاً!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی