...اینجا چراغی روشنه...

روزهایم در متن به تصویر کشیده خواهند شد...

روزهایم در متن به تصویر کشیده خواهند شد...

...اینجا چراغی روشنه...

فقط عکاس باشی ها در تاریک خانه نمی روند، هر آدمی گاهی اوقات می رود توی خلوت خودش، چراغ ها را خاموش می کند و فکر می کند. روزهایم را اینجا خواهم نوشت تا من بعد، هر وقت چراغ های مغزم خاموش شد، اینجا باشد تا یادم نرود خیلی چیزها...
تا باد چنین بادا

ب بسم الله و دبه!

همیشه شروع ها سخت است، جان آدم به لب می آید که "من چی بگم به ملت آخه؟ چی دارم که بگم؟" اما حرف حرف می آورد. یواش یواش که تاتی کردی، دست از دیوار می کشی و شروع می کنی به دویدن و آن وقت است که ملت (همیشه حاضر در صحنه!) می گویند :" داداش، بسه، خسته نشدی، ما خسته شدیم"
القصه اینکه به عنوان پست اول خواستم چیزی بگم حتا شده نامربوط تا بلکن پستم بیاد! :)
  • علی رضائیان

نظرات  (۲)

خوبه که لااقل اینجا هستی....
پاسخ:
من همه جا هستم فقط استتار می کنم! :)
آدرس وبلاگی؟ معرفی بیشتری؟ چیزی؟... :|
شروع خوبیه :)
پاسخ:
ها... این هم خودش شروعیه! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی