...اینجا چراغی روشنه...

روزهایم در متن به تصویر کشیده خواهند شد...

روزهایم در متن به تصویر کشیده خواهند شد...

...اینجا چراغی روشنه...

فقط عکاس باشی ها در تاریک خانه نمی روند، هر آدمی گاهی اوقات می رود توی خلوت خودش، چراغ ها را خاموش می کند و فکر می کند. روزهایم را اینجا خواهم نوشت تا من بعد، هر وقت چراغ های مغزم خاموش شد، اینجا باشد تا یادم نرود خیلی چیزها...
تا باد چنین بادا

حتا یک دقیقه...

یلدا را دوست داشته ام از وقتی که یادم می آید... نه به خاطر انار و هندوانه و آجیل و حافظ و غیره اش...  به خاطر اینکه شب، یک دقیقه طولانی تر است. شب بیدارها زندگی خاص خودشان را دارند، دنیای خاص خودشان و عالم خاص خودشان... اینکه به زندگی ِ شبانه ات یک دقیقه اضافه شود، دوست داشتنی ست. اینکه یک دقیقه دیرتر صبح شود، اینکه رادیو یک دقیقه دیرتر اعلام کند که "اینجا تهران، ساعت 00:00 " جالب است... من یلدا را بخاطر فقط یک دقیقه ی اضافی اش دوست دارم... :)


+ یلدا مبارک


++ با عشق کنار تو امسال بهتر است

حافظ؛ صدای تو؛ این فال بهتر است

بی مرز و واسطه نزدیک من بیا

یلدای ِ موی تو؛ بی شال بهتر است

    - الناز اسفندفر

  • علی رضائیان

نظرات  (۴)

من یلدا رو بخاطر یک دقیقه خواب بیشتر دوست دارم.چیز بیشتری به ذهنم نمیرسه
پاسخ:
بنده هم حرفی ندارم :|
و من لله توفبق!
دوسش دارم چون تو مرور خاطراتم همیشه خوب بوده شاید اگه نبود دوسش نداشتم .
یلدات مبارک :)
پاسخ:
چه خاطراتی داری اونوخ؟! هووم؟
مال شما هم بعدا بعد مبارک!
حالـــــــــــــا :دی
پاسخ:
O_o داشتیم؟ بیا بگو... بدو...
منم یلدا رو دوس دارم ولی چراشو نمیدونم. همینجوری الکی. چون دوس دارم یه شب دیگه هم شاد باشم. در واقع یلدا بهونه ی خوبیه . البتهنه اینکه بقیه ی وقتا شاد نباشم. اما یلدا بهونه اس واسه شادی همه
پاسخ:
این هم در نوع خود نظری بود... شاد باشید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی